Repülőterek
Rugalmas repülőtéri infrastruktúra
Minden repülőtér kiterjedt infrastruktúrával rendelkezik, melynek megépítése és fenntartása költségigényes, továbbá az igények kielégítése céljából folyamatosan fejlődik. Továbbá az üzemelő repülőtérre vonatkozó logisztikai és biztonsági kérdések a karbantartást nagyon összetett és költséges folyamattá teszik. Ezen igények kielégítése reszponszív stratégiai, beruházási és technológiai változásokat igényel.
A repülőtér tulajdonosok és üzemeltetők gyakran egy véget nem érő karbantartási és átépítési folyamatban találják magukat. Egy fontos tényező a nagy burkolatfelület, amit minden repülőtérnek biztosítania kell a megszakításmentes üzemhez. A dolgot bonyolítja, hogy a leggyakrabban használt és legnagyobb terhelésnek kitett területek, mint a műszaki előterek és gurulóutak gyakran a legtöbb munkát igénylik. Az ezen burkolatok alatt futó kiszolgáló-, csővezeték- és vízelvezető rendszerek kiterjedt hálózata nagyon változó alapozási igényeket teremt, ami süllyedéskülönbségekhez vezethet. És amikor a burkolatok nagyon puha talajra épülnek, a hosszú távú teljesítményre még nagyobb kihívás vár.
A mechanikusan stabilizált Tensar georácsok képesek megerősíteni a gyenge és változó altalajokra épített burkolatokat és csökkenteni a süllyedéskülönbséget. Ez a tervezési szemlélet csökkenti a szükséges kőanyag mennyiségét és rövidíti az építési időt, miközben növeli a működési élettartamot, amivel jelentős költség- és környezeti előnyök elérését teszi lehetővé.
Meglevő repedezett aszfaltburkolatok javításakor, vagy régi betonburkolatok szőnyegezésekor a Tensar aszfalt rétegközi termékek beépíthetők az aszfaltszőnyegbe, amivel jelentősen meghosszabbítható a szőnyeg élettartama. A repedések áttükröződése lelassul, ami egyrészt javítja a vizuális megjelenést, de ami sokkal fontosabb, a felülhúzott szőnyeg teljesítményét is.